Oferujemy

Google Ads dla weterynarzy

Wiemy, jak wykorzystać Google Adwords w marketingu gabinetu weterynaryjnego. Od wielu lat współpracujemy z weterynarzami, którzy chcą rozwijać swój biznes i dotrzeć do nowych klientów dzięki obecności w internecie.

Zapraszamy na rozmowę w której określimy potrzeby gabinetu oraz znajdziemy najlepsze rozwiązanie.

Zadzwoń:


537 724 306

Dlaczego warto pracować z nami?
  1. Dostosowanie działań do celu: stworzymy konto Google Ads i przeprowadzimy kampanie, które będą realizowały Twoje potrzeby.

  2. Research słów kluczowych: dzięki dostępnym narzędziom sprawdzimy, co wpisują Twoi przyszli pacjenci w Google i zastosujemy w naszych działaniach.

  3. Kompleksowa analiza konkurencji: zweryfikujemy, co robi Twoja konkurencja i jakie budżety inwestuje w Google Ads, a następnie zaproponujemy maksymalnie efektywne i rentowne reklamy.

  4. Wiedza i doświadczenie: jesteśmy certyfikowanym partnerem Google Ads i wiemy jak robić skuteczne kampanie w Google Ads. 

Dream Team

Partner Google Ads

Dzięki wiedzy i doświadczeniu jesteśmy oficjalnym partnerem Google Ads. Spełniamy wszystkie rygorystyczne wymogi żeby móc legitymować się oficjalnym logiem Partnera.

Nasza wiedza została potwierdzona zdaniem wszystkich dostępnych egzaminów Google w zakresie Google Ads oraz Google Analytics co pozwala nam utwierdzić się.

Oferujemy

Pozyskuj nowych klientów dzięki Google Ads

Wiemy, jak wykorzystać Google Ads w promocji gabinetu weterynaryjnego. Od wielu lat pracujemy z małymi praktykami weterynaryjnymi w całej Polsce pozyskując kompleksowo nowych klientów dzięki Google Ads.

Zapraszamy do kontaktu.

Napisz:
kontakt@groow.pl

Nasze atuty:
  1. kompleksowy audyt Google Ads, który zweryfikuje dotychczasowe działania Twojej firmy w Google.

  2. opracowanie kreacji do reklam Google Ads dla gabinetu weterynaryjnego (grafiki, copy)

  3. reklama Google Ads od A do Z: prowadzenie kampanii Google Ads dla weterynarzy i bieżące optymalizacje

  4. rzetelne comiesięczne raportowanie i analityka: opracujemy dane, na podstawie których wspólnie będziemy obserwować postępy kampanii, a następnie podejmować konkretne decyzje marketingowe i biznesowe

  5. kampania Google dla lekarzy w Google Display Network i na Youtube: banery oraz filmy reklamowe na najpopularniejszych stronach internetowych w sieci

  6. copywriter specjalista – który zna specjalistyczną terminologię i wspiera nas m.in. w tworzeniu tekstu reklamy, grafik czy doborze słów kluczowych

Napisz do nas